Primera vegada a Orlando

Primera vegada a Orlando

Després de molts anys girant per tot el món, tocarem per primera vegada a Orlando:

 

21 Març – Orlando (US) – The House Of Blues con Desorden Público

NOTÍCIES RELACIONADES

Aterrem a Miami
«Fuegos del barrio», el 24 d’abril