Després de molts anys girant per tot el món, tocarem per primera vegada a Orlando:
21 Març – Orlando (US) – The House Of Blues con Desorden Público
Després de molts anys girant per tot el món, tocarem per primera vegada a Orlando:
21 Març – Orlando (US) – The House Of Blues con Desorden Público